انیمه The Girl Who Leapt Through Time 2006 دختری که در زمان پرش می کرد با کیفیت بلوری و ۲ زبانه همرا
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

.

دختری که در زمان پرش می‌کرد (به ژاپنی: 時をかける少女 Toki o Kakeru Shōjo) یک فیلم انیمه‌ای در سبک علمی تخیلی و رمانتیک، محصول سال ۲۰۰۶ ژاپن به کارگردانی مامورو هوسودا و نوشته ساتوکو اوکودرا. دختری که در زمان پرش می‌کرد دنباله رمانی است با همین نام که در سال ۱۹۶۷، توسط یاسوتاکا سوتسو نوشته شده است. هسته اصلی داستان که دختری با قدرت سفر در زمان است پابرجا است، اما شخصیت‌ها و داستان، با رمان آن متفاوت است. این فیلم توسط استودیوی مدهاوس تولید و توسط کادوکاوا هرالد پیکچرز منتشر شده است.

 

داستان

ماکوتو کونو یک دختر ۱۷ ساله دبیرستانی که با خانواده خود در توکیو زندگی می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که ماکوتو پیغامی را بر روی تخته سیاه دبیرستان خود می‌خواند و بدون اطلاع با شیء عجیبی شبیه به گردو برخورد می‌کند. او در هنگام برگشت به خانه با دوچرخه تعادل خود را از دست داده و با قطاری تصادف می‌کند، اما به زودی متوجه می‌شود که او توانایی سفر در زمان را دارد. در ابتدا ماکوتو تصمیم گرفت از این نیرو برای گرفتن نمرات بهتر در درس های خود استفاده کند و از اشتباهات و رویدادهای شخصی خود جلوگیری کند. اما به زودی متوجه شد تغییر دادن گذشته به این سادگی ها که فکرش را می‌کند نیست، و رفتارهای او دیگران را نیز تحت و شعاع قرار می‌دهد.

مشخصات:

نام انیمه: The Girl Who Leapt Through Time | دختری که در زمان پرش می کرد
نام ژاپنی/رومانجی:時をかける少女 | Toki o Kakeru Shōjo
کارگردان: Mamoru Hosoda
محصول از: Madhouse
سال انتشار: 2006
بر اساس رمانی از: Yasutaka Tsutsui
موسیقی: Kiyoshi Yoshida
مدت زمان پخش: 98 دقیقه
کیفیت: BRRip | 720p | 10Bit | x264 | MKV
زبان: ژاپنی | انگلیسی | قابل تغییر
زیرنویس پارسی: دارد
توضیحات به نقل از: ویکیپدیا
حجم: 451 مگابایت

لینکهای دانلود:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:Kiyoshi Yoshida, Madhouse, Mamoru Hosoda, The Girl Who Leapt Through Time, Yasutaka Tsutsui, انیمه The Girl Who Leapt Through Time 2006 دختری که در زمان پرش می کرد با کیفیت بلوری و 2 زبانه همراه با زیرنویس فارسی, انیمه دختری که در زمان سفر می کرد, دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس فارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس پارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس پارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس پارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب