دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

.

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با کمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI و Mpeg ،Mpeg ،Mpeg۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

 


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:سپید دانلود,
ارسال توسط پیام

.

عروس مرده (به انگلیسی: Corpse Bride) فیلمی پویانمایی به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون و محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی برادران وارنر آمریکا است. فیلم روایتی بین دنیای زندگان و مردگان است. دنیای بی روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند و در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربانند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدنند.

داستان:

داستان در شهر کوچکی در انگلستان و در عصر ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. ویکتور ون دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحظات مالی و اجتماعی خانواده‌هایشان می‌خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه‌ای را که باید بگوید فراموش می‌کند. او به جنگل می‌رود و در حالی که خطابه‌اش را با خود تکرار می‌کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می‌گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده‌ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می‌شود.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

PowerArchiver قابلیت آرشیو و فشرده سازی تمامی فایل های کامپیوتری در فرمت های مختلف منجمله فرمت محبوب ۷zip را داراست.این نرم افزار قابلیت ساخت فایل فشرده و اضافه کردن فایل در فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 را دارا می باشد.همچنین این نرم افزار قابلیت آپلود مستقیم فایل بر روی سرور و تعمیر و ریکاوری فایل های فشرده را داراست.

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام

.

نسخه یFinal 7.0.9.0  بروزرسانی شد.

۱۳۹۱٫۰۸٫۰۱

AnyDVD & AnyDVD HD 7.0.9.0 Final یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز ویستا می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. این نرم افزار کاربر را قادر می سازد به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشد و بتواند اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و … را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب