دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

 

Techsmith SnagIt

SnagIt 11.1.0.248 ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود . حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

دختری که در زمان پرش می‌کرد (به ژاپنی: 時をかける少女 Toki o Kakeru Shōjo) یک فیلم انیمه‌ای در سبک علمی تخیلی و رمانتیک، محصول سال ۲۰۰۶ ژاپن به کارگردانی مامورو هوسودا و نوشته ساتوکو اوکودرا. دختری که در زمان پرش می‌کرد دنباله رمانی است با همین نام که در سال ۱۹۶۷، توسط یاسوتاکا سوتسو نوشته شده است. هسته اصلی داستان که دختری با قدرت سفر در زمان است پابرجا است، اما شخصیت‌ها و داستان، با رمان آن متفاوت است. این فیلم توسط استودیوی مدهاوس تولید و توسط کادوکاوا هرالد پیکچرز منتشر شده است.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:Kiyoshi Yoshida, Madhouse, Mamoru Hosoda, The Girl Who Leapt Through Time, Yasutaka Tsutsui, انیمه The Girl Who Leapt Through Time 2006 دختری که در زمان پرش می کرد با کیفیت بلوری و 2 زبانه همراه با زیرنویس فارسی, انیمه دختری که در زمان سفر می کرد, دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس فارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس فارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد, زیرنویس پارسی انیمه The Girl Who Leapt Through Time, زیرنویس پارسی انیمه Toki o Kakeru Shōjo, زیرنویس پارسی انیمه دختری که در زمان پرش می کرد,
ارسال توسط پیام

.

THE KING OF FIGHTERS-i 2012 بازی برای گوشی های موبایل که از سیستم عامل iOS بهره می برند می باشد این بازی در سبک مبارزه ای-تن به تن یکی از اولین بازی ها در این سبک بوده است.

برای دانلود به ادامه دانلود بروید


ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد