دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل
دانلود نرم افزار،موسیقی،بازی،کتاب،موبایل

 

 

 

.

کرک از گروه SKIDROW قراار داده شد!

۱۰۰% تست شده!

نسخه ی کم حجم Arc قرار داده شد (توضیحات بیشتر در ادامه مطلب)

هیتمن ۵ (به انگلیسی: Hitman: Absolution) یک بازی رایانه‌ای در سبک‌های مخفی کاری و اکشن ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های هیتمن تحت عنوان خون‌بها در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. پس از کش و قوسهای فراوان شرکت Io Interactive خبر بازگشت دوباره ی صدا پیشه ی مامور ۴٧ (David Bateson) را داد .آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd)در این قسمت حضور ندارد و (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند. و در تاریخ ٢۴ آبان ۹۱ برای ایکس باکس ٣۶٠ و در ٣٠ آبان برای کامپیوتر شخصی عرضه شد.

داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

دانلود مداحی های دهه اول محرم 1391

|مداحی های حاج محمود کریمی ، محرم 91 ، هیأت ثارالله|
| مداحی های شب چهارم اضافه شد|

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین ( ع ) ، برای شما عزاداران حسینی، مداحی های مداح اهل بیت ، حاج محمود کریمی را آماده دانلود کردیم.این مداحی مربوط به شب های دهه اول محرم امسال ( 1391 ) می باشد و مداحی های هر شب در همین پست قرار داده خواهد شد

برای رفاه حال شما کاربران عزیز جنرال دانلود ، مداحی ها را به صورت جداگانه برای دانلود آماده نموده ایم.

| جنرال دانلود را در دعاها و عزاداری های خود فرا موش نفرمایید|




ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

 

PESEdit 2013 Patch 2.3 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام

.

نسخه ی ۱۵ گیگابایتی + کرک آماده ی دریافت است.

بزودی نسخه ی ۵ گیگابایتی قرار داده خواهد شد.

کیش یک آدم‌کش ۳ (به انگلیسی: Assassin’s Creed III) یک بازی منتشر شده از سری کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته شده است . کار بر روی بازی تقریبا پس از عرضه کیش یک آدم‌کش ۲ آغاز شده است و توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال و با کمک شش استودیوی داخلی دیگر یوبی سافت توسعه داده شده و در تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۲ برای ، پلی‌استیشن ۳ ، ایکس‌باکس ۳۶۰ ، وی یو منتشر شد.نسخه ی مایکروسافت ویندوز بازی نیز با تاخیری دو هفته ای منتشر خواهد شد. این بار داستان در نیمهٔ قرن ۱۸ (بین سال های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳) اتفاق می‌افتد ، جنگ بین تمپلار ها و قاتلین هنوز ادامه دارد و در دنیای تازه کشف شده آمریکا اتفاق می‌افتد و مهمترین موضوع این است که ما شاهد انقلاب آمریکا هستیم.  در این دوره نیروهای اشغال گر بریتانیایی با نیروهای متحد امریکایی به رهبری جورج واشینگتن در حال جنگ و مبارزه هستن در این میان یک مرد بومی آمریکایی که عضو گروه قاتلین است وارد میدان جنگ می‌شود و با فرمانده جورج واشینگتن پیمان یاری می‌بندد و او را در جنگ‌ها یاری مییکند.شخصیت اصلی بازی یک دورگه انگلیسی-آمریکایی بومی با نام انگلیسی Connor و نام بومی Ratohnhake میباشد. وی توسط قبیله Mohawk بزرگ شده است و پس از اینکه روستای محل زندگ‌اش توسط فردی ناشناس به آتش کشیده می‌شود وی برای اجرای عدالت از آنجا کوچ کرده است. بازی در شهرهایی چون بوستون و نیویورک در سال های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ جریان خواهد داشت. نقشه بازی تقریبا ۱٫۵ برابر نسخه برادری وسعت خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند مناطق تاریخی شهر را کاوش کنند و وقایعی همچون آتش سوزی بزرگ نیویورک را در طول بازی مشاهده کنند.بازی از موتور گرافیکی AnvilNext استفاده می‌کند که نتیجه ی آن بهتر شدن جلوه‌های بصری، بهبود مدل‌های کارکترها و پیشرفت هوش مصنوعی که اجازه می‌دهد در میدانهای نبرد، جنگجویان و دشمنان بیشتری حاضر باشند است. بگفته رئیس یوبی سافت : «کیش یک آدم‌کش ۳ با دادن بیشترین حق انتخاب به بازیکن و دارا بودن قهرمان جدید با گیم پلی بهتر موجب مهیج شدن بازی خواهد شد.» اولین تریلر رسمی بازی در تاریخ ۵ مارس سال ۲۰۱۲ من



ادامه مطلب...

ارسال توسط پیام
 

.

تا به حال شده است که بازی را دانلود کنید و یک فایل ایمیج مثلاً با پسوند ISO به شما بدهد؟ یا اینکه از CD,DVD,HDDVD و یا حتی Bluray های خود ایمیج گرفته باید و بخواهید تا از آنها در کامپیوتر استفاده کنید؟ راه حل همینجاست نرم افزاری رایگان، سبک و در عین حال ساده از شرکت SlySoft به کمک شما می آید این نرم افزار با پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز ایکس پی، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ در کمترین زمان برای شما ابزاری سودمند و کاربردی خواهد بود با ایجاد درایو مجازی می توانید فایل های ایمیج خود را با فرمت های مختلف به راحتی با هر حجمی باز و مانند اینکه لوح فشرده ی آن را در اختیار دارید استفاده کنید.

 


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیام
آخرین مطالب